

Заміна ГРМ
[txt]
ГРМ – ремінь газорозподільного механізму. Він забезпечує з’єднання між колінчатим валом та газорозподільним валом, що відкриває впускні та випускні клапани циліндрів в потрібний момент.
З часом ремінь ГРМ може розтягуватись, а при тривалій експлуатації без заміни – обірватись. В залежності від конструкції двигуна обрив ременя ГРМ може призвести до зіткнення клапанів з поршнем двигуна, що приводить до їх пошкодження, втрати компресії та заклинювання двигуна в окремих випадках. Запустити двигун після цього вже не вдасться, а наслідки такої ситуації будуть дуже неприємними, оскільки ремонт двигуна після обриву ГРМ буде дуже дорогим.
Основними причинами обриву ГРМ є його зношення, занадто слабкий або сильний натяг ГРМ, неякісні запчастини.
[/txt]
[qb]
[qs]Наскільки часто потрібно міняти ГРМ?[/qs]
[an]Для уникнення надмірного зносу та обриву ГРМ рекомендовано міняти кожні 100 тис км.[/an]
[/qb]
[pw]
[pr]від 650 грн[/pr]
[wr]Гарантія 6 місяців[/wr]
[/pw]