Трансмісія

Все, що зв'язує двигун з ведучими колесами, є трансмісією автомобілю. Вона виконує наступні функції: передає обертовий момент до коліс, змінює його величину і напрямок, перерозподіляє обертовий момент між ведучими колесами. У конструкції трансмісії в якості ведучих коліс можуть використовуватися передні, задні, або і передні, і задні колеса (повний привід).
При діагностиці трансмісії перевіряють дію зчеплення, коробки передач, карданної та головної передач на ходу автомобіля і відсутність підтікання масла з картеру коробки передач і головної передачі. При наявності ознак несправності виконують ремонт та заміну необхідних елементів.
Записатись на сервіс - Трансмісія

Діагностика і ремонт коробки передач

Існує декілька типів коробок передач: механічна (МКПП), варіатор, та автоматична (АКПП). МКПП є найбільш простою, довговічною та не потребує планового обслуговування, а лише при наявності ознак несправності.
Автоматичні коробки передач та варіатори потребують регулярної заміни масла згідно з сервісним інтервалом. Їх конструкція є більш складною порівняно з МКПП та містить більше елементів, що можуть вийти з ладу внаслідок зносу, перегріву, недостатнього рівня масла, тривалого агресивного способу їзди тощо.
При наявності перших ознак несправності слід якнайшвидше звернутись в автосервіс для діагностики коробки передач та її ремонту при необхідності. Експлуатація несправної коробки передач може привести до погіршення ситуації та більш дорогого ремонту.
+
Що є ознаками необхідності діагностики та ремонту КПП?
Не включається передача; запах гару; шум на нейтральній передачі; зіскакування (виліт) з передачі; підтікання масла; скрегіт і вібрації; сторонні звуки і шум; помилка на екрані панелі приладів.
від 650 грн
Гарантія 6 місяців

Заміна масла в коробці передач

В залежності від типу коробки передач існує необхідність заміни масла в ній для справної роботи та уникнення передчасного зносу її елементів.
Для автомобілів з механічною коробкою передач немає необхідності в заміні масла - воно розраховане на весь період експлуатації автомобілю. Автомобілі з автоматичною коробкою передач та варіатором потребують заміни масла в коробці передач згідно з сервісним інтервалом. Також рекомендації виробників АКПП часто містять інформацію про необхідність заміни робочої рідини в коробці автомат навіть в тих випадках, коли трансмісія позиціонується як така, що не потребує обслуговування.
Незважаючи на те, що масло ATF служить набагато довше ніж моторне, з часом воно втрачає свої властивості, оскільки регулярно нагрівається до високих температур більше 100 градусів та активно забруднюється продуктами зносу АКПП. Через це в процесі експлуатації автомобілю пропускна здатність фільтрів знижується, тиск масла в АКПП падає, що ще більше пришвидшує зношення деталей коробки.
+
Наскільки часто потрібно міняти масло АКПП?
Рекомендовано міняти масло і фільтри АКПП кожні 40-60 тис км.
від 650 грн
Гарантія 6 місяців

Заміна і ремонт зчеплення

Конструктивно зчеплення в автомобілі призначене для з'єднання і роз'єднання валу двигуна з коробкою передач. Це дозволяє рушати з місця без різких ривків і забезпечує плавне перемикання швидкостей на ходу, запобігаючи перевантаження складових трансмісії через зміну числа обертів колінчатого валу.
Зчеплення - це, мабуть, один з найбільш зносостійких елементів в конструкції автомобілю. Якісний вузол може прослужити 200 і більше тисяч кілометрів при правильній експлуатації.
Важливо повністю витискати педаль зчеплення при переключенні передач, не перенавантажувати зчеплення: при буксируванні вантажів або старті з високими обертами двигуна, при якому педаль зчеплення відпускається повільно і воно підгорає за рахунок інтенсивного та тривалого тертя.
+
В яких випадках потрібний ремонт або заміна зчеплення?
Найбільш типовими ознаками несправності зчеплення є його неповне виключення (зчеплення «веде»); неповне включення (зчеплення «буксує»); ривки при роботі; поява вібрації при включенні зчеплення або шум при його виключенні.
від 650 грн
Гарантія 6 місяців

Заміна і ремонт карданного валу

Призначення карданного валу - передача обертового моменту двигуна. В автомобілях він встановлюється між коробкою передач і редуктором моста. Для задньопривідних моделей монтується один вал, в повнопривідних - два.
В процесі експлуатації автомобілю карданний вал та його елементи піддаються навантаженням та з часом можуть виходити з ладу. Причини поломок можуть бути наступними:
Витік масла в з'єднанні коробки передач і передньої частини карданного валу, зношення хрестовини валу, зношення підшипника проміжної опори карданного валу, обрив або відшарування опори свинцевого сердечника в трубі валу тощо.
+
Що є ознаками необхідності ремонту або заміни карданного валу?
Удари або стукіт відразу після включення передачі; вібрація в процесі руху; періодичний або постійний скрип; скрегіт; виття або свист від приводу.
від 650 грн
Гарантія 6 місяців

Заміна масла в мостах і диференціалах

Диференціал є редуктором машини, він передає обертовий момент від коробки передач до елементів, які відповідають за рух автомобілю. Масло, що заливається в редуктор, необхідне для змащування підшипників та зубців шестерень, що обертаються.
Масло в мостах і диференціалах зменшує швидкість їх зносу, перешкоджає появі окислення поверхонь і приймає на себе надлишок теплової енергії від деталей, що нагріваються.
При роботі диференціалу в процесі тертя утворюються продукти зносу його елементів. Відходи змішуються з маслом, зменшують дію його антифрикційних присадок. Густина масла збільшується і воно вже не може повноцінно виконувати необхідну функцію. Це призводить до швидкого зносу важливих елементів диференціалу.
+
Наскільки часто потрібно міняти масло в мостах і диференціалах?
Рекомендована заміна масла кожні 100 тис км та перевірка його рівня і стану при наявності шумів ("виття").
від 650 грн
Гарантія 6 місяців

Записатись на сервіс

*
*
Відправити заявку
Натискаючи "Відправити заявку" ви даєте згоду на обробку ваших даних