Ходова частина

Ходова частина автомобілю призначена для забезпечення його пересування по дорозі та гасіння вібрацій і нерівномірних навантажень, що при цьому виникають.
Ходова частина включає: підвіску, що призначена для пружного (а не жорсткого) з'єднання коліс з кузовом; пружини та амортизатори; шарніри та ричаги; стабілізатори та стійки; сайтлентблоки. Таким чином, надійний контакт колеса з дорогою та комфорт при їзді забезпечується основними пружними та демпферуючими елементами ходової частини автомобілю.
Записатись на сервіс - Ходова частина

Діагностика і ремонт ходової частини

Ходова частина автомобілю забезпечує комфорт і безпеку в процесі пересування. Її елементи знаходяться під великим навантаженням та приймають на себе усі вібрації та удари.
Вихід з ладу елементів ходової в кращому випадку погіршує комфорт при їзді, а в гіршому може привести до поломки інших та більш дорогого ремонту. Саме тому необхідно регулярно проводити діагностику ходової частини та вчасний ремонт.
Їзда по дорогах з поганим покриттям та в інтенсивному режимі приводить до більш швидкого зношування елементів ходової, що необхідно враховувати при виборі інтервалу діагностики.
+
Наскільки часто потрібно проводити діагностику ходової?
Діагностику та ремонт ходової рекомендовано проводити не рідше ніж 2 рази в рік або кожні 5-15 тис км.
від 650 грн
Гарантія 6 місяців

3Д розвал-сходження

На зношування гуми шин найбільше впливає сходження коліс - кут між площиною обертання колеса та напрямком руху автомобілю. Чим ближчий цей кут до 0 градусів, тим менше зношуються шини.
Розвалом називають кут відхилення колеса від вертикальної площини. В ідеальному варіанті колеса строго перпендикулярні площині дороги. Розвал впливає на рівномірність зношування шин по всій площині протектору та на стійкість автомобілю при русі та в поворотах.
Експлуатація автомобілю з неправильним розвалом-сходженням приводить до інтенсивного та нерівномірного зносу шин, що в результаті викликає вібрації при їзді. Навіть якщо виконати 3D розвал-сходження пізніше, зношені шини потрібно буде замінити.
+
Коли потрібно проводити розвал-сходження?
Розвал-сходження обов'язково потрібно виконувати після заміни елементів ходової, що приводить до зміни розвалу-сходження коліс (наприклад, наконечника рульової тяги), та не рідше ніж кожні 10-20 тис км.
від 650 грн
Гарантія 6 місяців

Заміна амортизаторів

Амортизатори - важливий елемент ходової частини. Їх основне завдання - гасити коливання, що виникають при їзді по нерівній поверхні для підвищення комфорту пасажирів.
Крім комфорту амортизатори забезпечують якісне зчеплення шин з дорожним покриттям. Несправні амортизатори суттєво збільшують гальмівний шлях автомобілю, погіршують його стійкість на дорозі, при поворотах і при гальмуванні.
При експлуатації автомобілю на дорогах з поганим покриттям амортизатори зношуються значно швидше, а при різких навантаженнях (наприклад, при попаданні колеса в глибоку яму) може відбутись пробій амортизатора. Підтікання масла амортизатора однозначно свідчить про необхідність його заміни. З іншого боку сухий амортизатор не є ознакою, що він не потребує заміни.
+
Наскільки часто потрібно міняти амортизатори?
Необхідно проводити діагностику амортизаторів кожні 10-20 тис км та здійснювати заміну пари амортизаторів при наявності ознак зношеності або несправності. Рекомендовано міняти амортизатори кожні 80-150 тис км незалежно від їх стану.
від 650 грн
Гарантія 6 місяців

Заміна пружин

Амортизатор і пружина завжди працюють в парі, та виконують при цьому функцію забезпечення плавності ходу, стійкості і керованості автомобілю. Пружина – це пружний елемент підвіски, яка пом'якшує вібрацію і удари при їзді по нерівностях.
Після наїзду на нерівність або виступ колесо піднімається, а завдання пружини в тому, щоб якнайшвидше повернути колесо на його місце. Чим м'якша пружина, тим сильніше вона може стиснутись, поглинути більше енергії і забезпечити більш м'який хід авто. З іншого боку, більш тверда пружина забезпечує кращу стійкість при поворотах.
Від стану пружин залежать ходові якості автомобілю: його стійкість в поворотах, ефективність при гальмуванні тощо. Саме тому потрібно слідкувати за станом пружин та вчасно їх міняти.
+
Коли потрібно міняти пружини?
Пружини необхідно міняти, коли ламається виток пружини, при корозії або інших пошкодженнях та при зниженні висоти машини з одної сторони.
від 650 грн
Гарантія 6 місяців

Заміна і ремонт рульової рейки

Рульова рейка - це механізм, основною функцією якого є передача і перетворення зусилля від повертання керма в синхронний поворот коліс автомобілю. Через складність конструкції рульова рейка має декілька слабких місць. На стан рульової рейки сильно впливає рівень зношення внутрішнього рейкового механізму і цілісність пильників, які перешкоджають попаданню пилу, вологи і бруду всередину механізму.
Причиною поломки можуть бути: агресивне водіння, механічні пошкодження в процесі їзди, запчастини з дефектами або низької якості. Ознаки несправності рульової рейки є наступними:
Неприємний нехарактерний стук, який з'являється при їзді по нерівній поверхні; занадто легкий або важкий поворот керма; надмірна чутливість і тремтіння керма при їзді по нерівній дорозі; ознаки протікання рідини на пильниках рульової рейки; руль не до кінця повертається в центральне положення після виходу з повороту; зниження рівня рідини в бачку гідропідсилювача.
+
Коли потрібно здійснювати ремонт або заміну рульової рейки?
При виявленні хоча б одної із вищезгаданих ознак потрібно провести діагностику рульової рейки для виявлення неполадок, доцільності її ремонту та необхідності заміни.
від 650 грн
Гарантія 6 місяців

Заміна сайлентблоків

Сайлентблок – це невелика деталь ходової, яка потрібна для з'єднання деталей підвіски, щоб зменшити коливання і вібрації, які передаються від одної деталі іншій в процесі руху автомобілю. Сайлентблоки використовуються в багатьох місцях, а їхня кількість і особливості залежать від конструкції підвіски.
При експлуатації авто сайлентблоки піддаються великим навантаженням, а термін їх справної роботи залежить від якості доріг, режиму експлуатації авто та якості самих деталей. При зношеності сайлентблоків погіршується стійкість та керованість автомобілю. Особливо при руху на великій швидкості. Зношені сайлентблоки можуть бути причиною неприємних скрипів підвіски на погіршення комфорту.
Ознаками необхідності заміни сайлентбоку є люфт важелів підвіски, тріщини та дефекти гумової вкладки. Якщо не замінити такий сайлентблок вчасно, можуть деформуватись кріплення важелів, що приведе до більш дорогого ремонту.
+
Коли потрібно міняти сайлентблоки?
Сайлентблоки необхідно міняти кожні 50-100 тис км та при наявності ознак зношеності.
від 650 грн
Гарантія 6 місяців

Записатись на сервіс

*
*
Відправити заявку
Натискаючи "Відправити заявку" ви даєте згоду на обробку ваших даних